Nagy Ákos adjunktusi beosztásban dolgozik, a Marketing és Turizmus Intézet munkatársa, doktori fokozatát 2016-ban szerezte. Kutatási területe a szájreklám és az ügyfélértékelés, de érdeklődési köre a marketingkommunikáció illetve a hozzá szorosan kötődő kutatási kérdések (insight keresés, hatékonyságmérés, marketingpszichológia stb.) szinte minden aspektusára kiterjed. Oktatott tárgyai leginkább a marketingkommunikáció témakörébe sorolhatóak. Számos piackutatás és tanácsadási projekt résztvevője, vezetője. Az FIKP programban többek között a Kontakt-Elektor Kft. munkatársaival együttműködésben egy hidrogén cellával működtetett kishajó piaci értékesítési lehetőségeit, a piaci kereslet mértékét és az arra ható tényezőket - infrastrukturális, emberi és termékfejlesztési aspektusokat - vizsgálja.
Hidrogén alapú tüzelőanyag cellával működő elektromos kishajó piacra vezetéséhez kapcsolódóan egy közös kutatás kerül megvalósításra. A kutatás során az elterjedés lehetőségeit és piacpotenciál mértékét, a vásárlók jellemzőit kívánjuk feltárni…