Németh Péter a Marketing és Turizmus Intézet tanársegédje, doktori disszertációját 2019 májusában védte meg. Kutatási területe a marketingkutatás, fogyasztói magatartás és kereskedelmi marketing témakörök köré csoportosul. Kiemelten foglalkozik a nemek vásárlási magatartásában meglévő különbségekkel. A Karon működő the CoRe lab Fogyasztói Magatartáskutatás Központ vezetője. A projektben a Marketing és Turizmus Intézet vállalati kapcsolattartójaként van jelen, feladata, hogy koordinálja a Marketing és Turizmus Intézeten belül a vállalatok megjelenését a kurzusokon. A the CoRe lab vezetőjeként támogatja azt a célkitűzést, miszerint minél több valós vállalati problémával találkozzanak a hallgatók a képzés során.
A projekt kis- és nagykereskedelemben érdekelt élelmiszerlánc termék teljesítmény mérésének problematikájával foglalkozik. A sajátmárkás termék, a partner megítélése szerint nem az elvárt eredményt produkálja, mely okát a hagyományos kutatási módszerekkel már nem lehet megállapítani. A KTK-n működő CoreLab kutatócsoportja, hallgatók bevonásával szemkamerás eszköz segítségével folytat olyan…
A kutatási partner célkitűzése, hogy a jelenleg kiszolgált piaci szegmens mellett további, eddig még az ügyfél portfolioban nem lévő szegmenseket is bevonjon. A kutatás során a piac bővítési folyamat ütemezését az ütemeken belüli szakmai tartalmak, akciók meghatározása a cél, szofisztikált felmérési módszerek segítségével. A kutatási projektben hallgatói csoportok is részt vesznek a PTE KTK…